شرکت های وابسته

رزومه گروه صنعتی فرش زمرد مشهد

 گروه صنعتی فرش زمرد مشهد در سال 1376 با توليد فرش ماشيني شروع به فعاليت نمود كه در طول اين مدت  با تلاش كليه مديران ، كاركنان و حمايتهاي بي دريغ مديران ارشد و هيئت مديره روز به روز گسترده تر شده به طوريكه در حال حاضر يكي از بزرگترين و معتبرترين كارخانجات فرش ماشيني محسوب مي شود.

اين مجموعه از همان ابتدا با ترسيم اهداف دراز مدت و كوتاه مدت خود در راستای به روز كردن ماشين آلات با تكنولوژی برتر و قطع وابستگی های توليدی در جهت مرغوبيت كالای توليدی و رعايت حقوق مصرف كننده و بدست آوردن سهم بيشتری از بازار فروش در داخل و خارج از كشور گام برداشته است و هم اكنون اين مجموعه در چهار واحد مجزا با تعداد حدود 1000 نفر پرسنل مستقیم و 4000 نفر غیر مستقیم در حال فعاليت می باشند.

رنگرزی زمرد مشهد

واحد رنگرزی فرش زمرد مشهد دركيلومتر 35  جاده مشهد – فريمان واقع در شهرك صنعتي كاويان در سال 1388 تاسيس و در مهرماه سال 1390 به بهره برداری رسيد. اين شركت الياف مصنوعی آكريليك خود را از بهترين توليد كنندگان جهان يعنی درالون آلمان (باير) كه نامی آشنا برای تمام هموطنان گرامی است تأمين می نمايد .

 نخ خاب عمده ترين و مهمترين جزء از فرش ماشينی است كه در واحد رنگرزی الياف اكريليك با بهترين و مرغوبترين رنگهای اروپائی با بيش از 700  نوع شيد رنگ مختلف تحت عمليات رنگرزی قرار گرفته، رنگهاي مورد استفاده از نظر كيفی رنگهايی است كه بالاترين ثبات شستشوی و نور و سايش را درحد استانداردهای بين المللی ايجاد كرده اين ثباتها يكی از مهمترين عواملی كيفی رنگ در صنعت فرش ماشينی می باشد كه مصرف كنندگان عزيز بايد به اين مهم توجه داشته باشند که این مهم به طور مرتب و مدون توسط آزمایشگاههای مورد تایید اداره استاندارد ایران تحت آزمایش قرار میگیرد. 


شرکت رنگرزی و ریسندگی
شرکت رنگرزی و ریسندگی

ريسندگی زمرد مشهد

واحد ريسندگي زمرد در كيلومتر 18 جاده مشهد – قوچان واقع در فاز دو شهرك صنعتی توس در سال 1383 با ظرفيت سالانه تولید 6000  تن ،انواع تا پس و نخ اكريليك به بهره برداری رسيده كه پس از دو مرحله توسعه، ظرفيت آن به 9000 تن در سال تاپس و نخ اكريليك مخصوص فرش ماشينی افزايش يافته و در حال توليد می باشد .

 اين واحد با استفاده از مدرن ترين و پيشرفته ترين تكنولوژی روز دنيا به صورت تمام اتومات اقدام به توليد نخ با نمرات مختلف می كند، به طوريكه با توجه به نوع ماشين آلات، قادر است نخهای ظريف تا نمره  NM=40 را نيز توليد كند و اين واحد قادر به توليد نخهای HeatSet شده می باشد كه بخشی از توليد آن در سالن بافندگي فرش زمرد به مصرف رسيده و بخشی از آن به فروش می رسد. اين واحد مجهز به پيشرفته ترين تجهيزات آزمايشگاهی و نيز پرسنل مجرب و كارآزموده مي باشد كه فرآيندهای كيفی جهت  اطمينان كامل از كيفيت محصول نهايی انجام می شود به طوريكه كيفيت نخ اين شركت يكی از بهترين ها در سطح كشور  می باشد.

به تناسب نیاز صنعت فرش ماشینی، فاز دوم در قالب ایجاد یک واحد ریسندگی با توان تولید سالیانه 5000 تن نخ های ظریف تا نمره NM:60 و دارا بودن بالاترین استانداردها، با بهره گیری از جدید ترین و پیشرفته ترین ماشین آلات روز اروپا راه اندازی گردید.

 

ريسندگی نگين مشهد

 شركت ريسندگی نگين مشهد در جاده آسيايی كيلومتر 18 جاده مشهد – قوچان واقع در فاز 1 شهرك صنعتی توس در سال 1374 تأسيس و در سال 1376 به بهره برداري رسيده است. اين شركت با مدرن ترين ماشين آلات ذوب ريسی، توليد كننده انواع نخ پلی پروپيلن  (p.p)  در ظرافت های مختلف و توانايی توليد بيش از  200 شيد رنگی با ظرفيت بيش از 1500 تن در سال می باشد. با توجه به نوع مصرف و عملياتی كه روی نخ توليدی انجام می شود توليدات اين شركت به صورت ذيل دسته بندی می شود.

·         نخ BCF

·         نخ تابيده  HeatSet

·         نخ فريز Frieze

·   تابندگی و كيبلينگ انواع نخ BCF در ظرافت های مختلف

کلیه خدمات مربوط به بافت، اعم از تهیه تار و پود فرش و بخشی از درخواست های سایر شرکت های فرش ماشینی مستقر در مشهد، در این کارخانه انجام می شود.

سبد خرید