دسته بندی نشده

کارت اعتباری ثمین

خرید اقساطی برای سازمان ها
  1. کارت اعتباری ثمین

کارت اعتباری ثمین یک کارت اعتباری ویژه است که دارندگان آن، قادر خواهند بود از مراکز طرف قرارداد با ثمین کارت در هرکجا و هر زمان که مایل بودند بدون نگرانی از پرداخت هزینه نقدی آن به صورت اعتباری خرید کنند.

در واقع پرداخت از طریق کارت اعتباری ثمین بدین شکل خواهد بود که کاربر خرید خود را بدون پرداخت مبلغ انجام می دهد و در مرحله بعد، این مبلغ به صورت خودکار از حقوق ماه بعد او کسر خواهد شد.

همچنین کاربران دارنده ی کارت اعتباری ثمین می توانند در صورت تمایل، خرید خود را به صورت اقساطی نیز انجام دهند که طبیعتا مبلغ مورد نظر به صورت اقساطی از حقوق های آینده آنان کسر خواهد شد.

دریافت ثمین کارت

شاغلین محترم در سازمان های ذیل جهت خرید از شرکت فرش زمرد مشهد با مراجعه به کافه بازار و دانلود اپ ثمین کارت و مراجعه به فروشگاه های این شرکت که آدرس آنها در سایت رسمی شرکت فرش زمرد مشهد به آدرس قید شده است خرید خود را انجام دهند.

  • وزارت آموزش پرورش

توانا کارت

طرح توانا کارت در راستای توجه به معشیت فرهنگیان و با عنایت به انعقاد تفاهم نامه همکاری فی ما بین وزارت آموزش پرورش و وزارت دفاع وپشتیبانی نیروهای مسلح زیر ساخت پرداخت اعتباری و اقساطی توانا با مشارکت شرکت  ایزایران به بهربرداری رسید.
سامانه پرداخت توانا کارت مبتنی بر موبایل هوشمند است و قابلیت خریدهای اعتباری و اقساطی را برای فرهنگیان فراهم کرده است.

دارندگان کارت می توانند با نصب این نرم افزار موبایل از فروشگاه های حضوری و یا اینترنتی طرف قرارداد خرید و مبلغ را به صورت اعتباری اقساطی در قالب کسر از حقوق پرداخت کنند.

از جمله قابلیتهای این طرح میتوان بر امکان بلند مدت مبلغ خرید و پرداخت از محل حقوق و مزایای فرد و همچنین خرید از محل بن های شارژ شده مناسبت اشاره کرد.

توانا کارت

توانا کارت

  • شرکت راه آهن

ریل کارت

این سامانه به در خواست شرکت راه آهن و همکاری ایزایران طراحی شده است.

این خدمت شامل همکاران شاغل و بازنشسته راه آهن و کارکنان شرکتهای طرف قرارداد با راه آهن بوده و با این سامانه هوشمند امکان خرید به صورت اعتباری از فروشگاه های شرکت فرش زمرد مشهد چه به صورت حضوری و چه از طریق سایت شرکت به آدرس sales.zomorodcarpet.com فراهم شده است.

ریل کارت

ریل کارت

 

  • شرکت ایرانسل

ایرانسل کارت
ایرانسل کارت

ایرانسل کارت

  • هواپیمایی هما

هما کارت
هما کارت

هما کارت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *